رمانتیک | دانلود رمان

رمانتیک مرجع رمان های یافت نشدنی

رمانتیک | دانلود رمان

رمانتیک مرجع رمان های یافت نشدنی

دانلود رمان,دانلود رایگان رمان,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان جنایی,دانلود رمان پلیسی,رمان

بایگانی
دانلود رمان استاد خلافکار
دانلود رمان استاد خلافکار,دانلود رمان,دانلود رایگان رمان,دانلود رایگان رمان استاد خلافکار,دانلود رمان استاد خلافکار برای اندروید,دانلود رمان استاد خلافکار برای آیفون,دانلود رمان استاد خلافکار برای کامپیوتر

دانلود رمان استاد خلافکار

خلاصه رمان استاد خلافکار

چند تقه به در کلاس زدم و وارد شدم.
با ورودم همه ی نگاه ها به سمتم برگشت و رشته ی کلام استاد از دستش در رفت.
فوری شروع به آنالیز صورتش کردم.
چشمای سبز،صورت شش تیغ… خودش بود.امیر کیان فرهمند.

برای دانلود و دیدن بخشی از رمان به ادامه مطلب بروید

قسمتی از رمان دختری استاد خلافکار

چند تقه به در کلاس زدم و وارد شدم.
با ورودم همه ی نگاه ها به سمتم برگشت و رشته ی کلام استاد از دستش در رفت.
فوری شروع به آنالیز صورتش کردم.
چشمای سبز،صورت شش تیغ… خودش بود.امیر کیان فرهمند.

خیلی سریع دست و پام و جمع کردم و در غالب یه دانشجوی سال اولی فرو رفتم و گفتم
_می تونم بشینم؟
می دونست قراره امروز یه دانشجوی انتقالی داشته باشه برای همین پرسید :
_لیلا سماوات؟
سری تکون دادم که گفت
_بفرمایید!
تشکری کردم و میز اول نشستم. عمدا این کار و کردم تا ریز ریز رفتارش رو زیر نظر بگیرم.
مشغول تدریس شد و من فقط نگاهم پی رفتار و نوع حرف زدنش بود.
توی کارش مهارت داشت،طوری که هیچ احدی شک نکنه شغل واقعی این استاد چیه!
به همین دلیل من برای این مأموریت انتخاب شدم. چون تنها کسی که می تونست

نقش مقابل این استاد عوضی هیچی ندار باشه یه بازیگر ماهر مثل خودشه!
به محض تموم شدن کلاس از جام بلند شدم و زودتر از بقیه به سمتش رفتم.ب

اید خودم و بهش نشون میدادم باید گزینه ی بعدیش من می بودم.

لینک های دانلود رمان استاد خلافکار

دانلود برای کامپیوتر
-=-==-=-
دانلود برای اندروید
-=-==-=-
دانلود ePub برای آیفون

نظر فراموش نشه

رمان های مشابه رمان استاد خلافکار

-=-=-=-=-
-=-=-=-=-

نظرات  (۷)

عالیه این رمان

 

ممنون رمان قشنگی بود 

رمان قشنگی بود ممنون

چطور میتونم دانش کنم راهنماییم کنین لطفاً 

چطور میتونم دانش کنم راهنماییم کنین لطفاً 

لطفاً رمان رو ادامه بدید خیلی قشنگه

چرا نمیشه دانش کرد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی