رمانتیک | دانلود رمان

رمانتیک مرجع رمان های یافت نشدنی

رمانتیک | دانلود رمان

رمانتیک مرجع رمان های یافت نشدنی

دانلود رمان,دانلود رایگان رمان,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان جنایی,دانلود رمان پلیسی,رمان

بایگانی

دانلود رمان وقتی که نبودی

دانلود رمان وقتی که نبودی,دانلود رمان,دانلود رایگان رمان,دانلود رایگان رمان وقتی که نبودی,دانلود رمان وقتی که نبودی برای اندروید,دانلود رمان وقتی که نبودی برای آیفون,دانلود رمان وقتی که نبودی برای کامپیوتر

دانلود رمان وقتی که نبودی

خلاصه رمان وقتی که نبودی

سارن، دختری که به همسرش علاقه دارد. همسری از تبار بی‌رحمی. زندگیِ تلخ مزه سارن که با گذشت زمان و اتفاقات ریز و درشت، زیر زبان علی مزه می‌کند. با فاش شدن حقایقی پنهان، عشق نابود می‌شود یا همچنان پایدار می‌ماند؟

برای دانلود و دیدن بخشی از رمان به ادامه مطلب بروید

قسمتی از رمان وقتی که نبودی

چه خوش‌بینانه فکر می‌کردم مهربانی‌های سالی یک بارش از روی دل‌بستگی است، چه راحت روحم را تقدیمش کردم و چه احمقانه نگرانی‌هایم را خرجِ بی‌وفایی‌هایش می‌کردم. مگر تقصیر من بود که عاشق خواهرم شده بود؟ مگر من باعث مرگِ سارینا شدم؟
بغضم را قورت دادم:
– پرسیدم کی میای؟
پوفی کشید و گفت:
– احتمالاً سه روز دیگه؛ یه میلیون ریختم حسابت، کافیِ؟!
یک ترک به شکستگی‌های قلبم اضافه شد.
خواستم بپرسم این پول شکستگی‌های قلبم را درمان می‌کند؟ خواستم بپرسم قلب عاشقم را فارغ می‌کند؟ خواستم بپرسم شور و شوق یک سال پیش را برمی‌گرداند؟
اما سکوت کردم، مثل این چند ماه اخیر!
سری تکان دادم و گفت:
– بیکار که نیستی؛ روزهای زوج که دانشگاهی، روزهای فرد هم که میری کلاس خوشنویسی و زبان فرانسه، وقتت پره.

لینک های دانلود رمان وقتی که نبودی

-=-==-=-
-=-==-=-

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی